ANWAR IBRAHIM KETUA GERAKAN AR RIDDAH DI MALAYSIA


SUMBER : JENTAYU

ANWAR LAKNATULLAH


1. AIRMATA mengalir melihat mantan Presiden Indonesia GUS DUR berucap memberi sokongan kepada Program Penuaian Jiwa ( Pemurtadan ) Besar-Besaran di Indonesia.

2. Malangnya di Malaysia, Anwar sudah beberapa kali menjemput GUS DUR ini untuk membantunya. Persoalannya, GUS DUR datang nak bantu Anwar ke nak Sebarkan Fahaman Yahudi+Freemason? Sebagaimana diketahui Gus Dur adalah penyokong kuat YahudiAmerika di Indonesia. Apakah Anwar juga menyokong Program Murtad di Malaysia ? Mungkin benar kata-kata Faisal Tehrani dan Mohd. Sabu bahawa hubungan Anwar dengan barat yang meragukan dan YahudiAmerika itu sangat bahaya kepada negara kita.

3. Yahudi Amerika sangat berjaya merosakkan negara Islam Indonesia , terutama setelah Amerika menghantar Paul Wolfowitz sebagai Duta Indonesia.

4. Sekarang Dr. Claire Selgin ( Janda Wolfowitz ) sedang berdakwah di sana atas identiti sebagai seorang pengkritik filem., sebaliknya dia dibayar secara Payroll oleh NED ( NGOs Yahudi ).

5. Di Malaysia,P. Wolfowitz dan teman2 Anwar semasa di John Hopkins University dan Georgetown University yang memainkan peranan sebagai Think-Thank YahudiAmerika di White House, kini cuba merosakkan perpaduan berbilang kaum di Malaysia, mengecilkan kekuatan umat Islam , dan menghancurkan Ketuanan Melayu (Raja-Raja )melalui dasar2 DAP+PKR+Husam/Kamarudin MN(PAS). Mereka berusaha menukar negara ini kepada Republik Malaysia sebagaimana Republik of America, Republik Indonesia dan Republik Filipina. Itulah cita2 Anwar ( menjadi Presiden Republik of Malaysia ).

6. GUS DUR di Indonesia + Anwar Ibrahim di Malaysia = kedua-duanya penyokong kuat YahudiAmerika dan Gerakan Freemason Asia Tengara. Jika GUS DUR menyokong kuat Gerakan Pemurtadan di Indonesia (2005-2020) apakah pula makna Anwar Ibrahim menyokong IFC,FFF,NED, BAR Council,IIIT,Islamica Megazine Anwar Penasihat Kehormat), International Crisis Group( ICG-Anwar AJK Kehoarmat ), AccountAbility(Anwar Presiden), National Democratic Institute yg dipengerusikan seorg Yahudi iaitu Madeline AlBright, International Republican Institute (IRI), dll.Semuanya NGO Yahudi!

7. Tun Mahathir menentang Yahudi & Zionist. Anwar Ibrahim Menyokong Yahudi & Zionist. Akhbar Israel menuduh Tun Mahathir Jahat, Akhbar Israel Memuji Anwar Ibrahim. Anwar Ibrahim tidak pernah berterus-terang apakah makna di sebalik persahabatannya dengan kaum2 Yahudi Amerika ini.