ANWAR PENGASAS PENERIMA RASUAH DI MALAYSIA.ALLAH MAHA BERKUASA.TAKBIR!!!!


19 Ogos.Permatang Pauh-Ezam dedah Anwar beri tender RM15 bilion kepada rakan-rakannya Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim pernah memberikan projek tanpa tender bernilai RM1 bilion setiap satu kepada 15 syarikat milik rakan-rakannya semasa menjadi Menteri Kewangan. Bekas setiausaha politik beliau, Mohamad Ezam Mohd. Nor berkata, ini membuktikan bekas Timbalan Perdana Menteri itu mengamalkan rasuah semasa dalam kerajaan dahulu. DAN ADA KES RASUAH BELIAU TELAH DIBUKTI BERSALAH DI MAKHAMAH !!! ''Beliau sekarang memerangi gejala rasuah sebenarnya pemimpin yang mengamalkannya, termasuk memberi projek tanpa tender kepada 15 syarikat milik rakan-rakannya ketika menjadi Menteri Kewangan. ''Saya tahu sebab saya setiausaha politik beliau ketika itu, kalau Anwar cakap saya berbohong, saya cabar beliau bawa saya ke mahkamah," katanya ketika berceramah di sini malam tadi.