BN TERPAKSA BERLAWAN DENGAN YAHUDI DI PERMATANG PAUH

APAKAH WANITA INI PERNAH DIANIAYAI ATAU DITIDURI OLEH PAK GUS DUR?
PAK NUAR PULAK KAWAN BAIK DENGAN YAHUDI WOLFOWITH

Antara nama yang disebut oleh Anwar yang membantu beliau ialah bekas Presiden Indonesia, Gus Dur atau Abdurrahman Wahid ( penentang undang-undang pronogafi di Indonesia), bekas Presiden Filipina, Joseph Estrada (penggerak kristian di Asia Tenggara), ulama terkenal, Yusof Qardhawi (ulama yang tidak diterima PAS) dan yang terbaru beliau mengaitkan bekas Perdana Menteri Britain, Tony Blair ( yang bunuh orang Islam di Iraq).Malah, katanya ada pemimpin luar negara yang menawarkan kapal terbang serta mahukan khidmat beliau sebagai penasihat.

“Saya tak mahu dolak dalik. Ada pemimpin dari luar (pemimpin mana?yang pastinya Al Gore dan Wolfowith yang membunuh orang Islam di Iraq) tawarkan kepada saya kapal terbang dan ada juga anak raja Arab yang dua kali telefon saya minta saya jadi penasihat dia. Saya kalau nak, cakap saja apa, anak raja itu akan bagi. Nak rumah macam istana dia bagi, nak gaji besar berbilion-bilion pun dia bagi tapi nak bagi puteri tak tahulah. Dia tak bagi kot.(sombong dan bongkaknya Anwar.Inilah cara percakapan Yahudi bila membunuh orang Palestin.)

“Sewaktu saya jadi pensyarah di luar negara, ada juga orang yang tawarkan saya jawatan yang tinggi. Tapi itu saya tak mahu.” Anwar juga mendakwa kononnya pelabur-pelabur asing sedia membantunya menaikkan ekonomi negara jika beliau menjadi pemimpin. “Pelabur-pelabur luar pun ada jumpa saya. Mereka cakap, Anwar, kamu pimpinlah negara ini kerana kalau kamu pimpin, ekonomi negara ini akan kami naikkan dalam masa tiga bulan. Itu kamu tak perlu risau,” katanya pada hadirin di ceramahnya di Kampung Pertama, Permatang Janggus dekat sini.