SEJARAH DENDAM KESUMAT ANWAR PADA PAS

Arif Shah calon berpekerti mulia sesuai dengan kehendak Islam.

Semasa menjadi Timbalan Perdana Menteri, Anwar Ibrahim pernah berkata dalam satu majlis ceramah Umno di Terengganu dalam tahun 1986 bahawa :

” Pemimpin-pemimpin PAS jangan lagi bermimpi pada siang hari untuk memerintah negara ini jika mereka tidak mempunyai kemampuan. Kalau anda tidak mempunyai rancangan untuk pembangunan rakyat, tiada mempunyai kemampuan, pengalaman dan tiada ketokohan, usahlah berangan-angan kosong. (MENGAPA SEKARANG PAS MAMPU TERIMA ANWAR DAN TIDAK MAMPU BERBAIK DENGAN UMNO YANG PASTINYA MENJAGA UMAT ISLAM).PAK LAH SENDIRI TIDAK CAKAP PAS MACAM INI.

Apakah rancangan pembangunan yang pernah dikemukakan oleh PAS untuk kebaikan rakyat ketika parti itu menjadi anggota komponen Barisan Nasional dulu? Sejak dulu hingga sekarang, PAS hanya mampu membuat janji untuk menegakkan itu dan ini dalam ceramahnya, tetapi apabila habis ceramah mereka akan balik tidur dan kemudian berceramah dan membuat janji lagi pada malam-malam berikutnya. Itu saja.”

Dulu kutuk PAS sebagai parti yang hanya tahu buat ceramah, tabur janji dan tidur. Masih percaya lagi PAS.Terbaru, Anwar terpancul cakap "hangpa siap lepas ni, aku nak ajaq".Kasihan saya pada PAS. Arif Shah mahu bersahabat dengan PAS.Fikirlah wahai pejuang PAS demi Islam.