PKR MEROMPAK WANG RAKYAT

Anwar beria-ia ingin mendapatkan negara daripada kerajaan BN.Mengapa ini berlaku dalam keadaan tergesa-gesa sehingga sanggup menggunakan cara-cara yang haram?Anwar ingin merompak wang Petronas untuk di agih sama rata bersama kroni dan DAP.Perjuangan Anwar untuk menghabiskan wang Petronas telah menjadi isi utama yang dibawa olehnya.
Anwar ingin melihat Malaysia bankrap sekaligus. Cubaan pertama Anwar untuk membankrapkan negara ialah sewaktu tahun 1997 apabila beliau menjemput IMF untuk menyelamatkan ekonomi Malaysia. Namun, tindakan beliau gagal dan beliau sendiri ternyata gagal mengurus ekonomi negara. Anwar ketika itu tiada plan of action untuk menyelamatkan negara.
Hasil negara yang boleh Anwar rompak sekarang hanyalah Petronas. Anwar akan cuba bergotong royong dengan DAP untuk membahagi sama rata kepada ahli keluarga, keuntungan hasil negara. Jika ini berlaku, maka kantung LHDN akan berkurang. Anwar juga berhasrat untuk menghapuskan segala bentuk cukai yang boleh memberi keuntungan kepada non bumi. Tunggulah perkara ini akan berlaku sekiranya pengkhianat bangsa dan agama ini menjadi pemerintah.